تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773766
شناسه : 3773766
تاریخ :
مسئولان توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: از مسئولان استان بوشهر انتظار داریم توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حق‌شناس یکشنبه‌شب در آئین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم اظهار کرد: با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدی برای حجت‌الاسلام هاشمی نژاد آرزوی موفقیت دارم و همه شوراها و مسئولان در کنار امام جمعه برای پیشرفت شهرستان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم با اشاره به برخی مشکلات شهرستان جم بیان کرد: جمعیت بالا و مهاجرپذیر بودن سبب شده زیرساخت‌های لازم در شهرستان جم وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رشد جمعیت شهرستان جم نسبت به سایر شهرستان‌ها پنج برابر است گفت: از مسئولان استان بوشهر انتظار داریم توجه ویژه‌تری به نگین سبز جنوب استان بوشهر کنند.

حق‌شناس با اشاره به خطرهای مسیر جم به فیروز آباد خاطر نشان کرد: تا کی باید شاهد فوت جوانان و همشهریان در این مسیر پر تردد باشیم در حالی که مسئولان استان ویژه پیگیر خط آهن و آزادراه بوشهر به شیراز هستند اما توجه‌ای به مسیر جم به فیروز آباد به عنوان مسیر بین عسلویه و استان فارس نمی‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان از مشکلات آب این شهرستان گفت و بیان کرد: فقط از یک سوم ظرفیت آب‌شیرین‌کن سیراف به جم استفاده می‌شود که انتظار داریم این پروژه به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.