تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3773761
شناسه : 3773761
تاریخ :
نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت تاکسی برقی‌ها اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به نظارت سازمان تاکسیرانی بر فعالیت تاکسی برقی‌ها گفت: همه تاکسی برقی‌های تهران خدمات پس از فروش دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نحوه دریافت خدمات پس از فروش تاکسی‌های برقی گفت: تأمین خدمات پس از فروش در خصوص تاکسی‌های وارداتی بر عهده خودروساز است و سازمان تاکسیرانی نیز بر آن نظارت دارد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تاکسیرانان خودرو برقی که در حال حاضر در تهران فعال هستند، مربوط به شرکت کرمان موتور هستند، اظهارداشت: مالکین این تاکسی‌ها می‌توانند به سامانه شرکت مربوطه مراجعه و برای رفع اختلال و مشکل اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون این شرکت نسبت به خدمات پس از فروش در زمینه‌های آموزش، تأمین قطعات و رفع مشکل و … متعهد بوده است و مصرف کنندگان از خدمات رضایت داشتند.

هرمزی با اشاره به اینکه نخستین محموله تاکسی‌های برقی خریداری شده شهرداری از چین از متعلق به کمپانی آیون هستند، در حال ترخیص از گمرک است، گفت: تمامی محصولات وارداتی از شرکت مربوطه از خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: ۱۵۰ دستگاه از محصولات یک شرکت نیز پس از انجام عملیات ترخیص حدوداً از ابتدای پاییز در اختیار تاکسیرانان متقاضی با ارائه خدمات پس از فروش قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در خصوص جایگاه‌های تأمین تاکسی برقی گفت: در حال حاضر بسترهای لازم برای تأمین برق این دستگاه‌ها وجود دارد و مضاف اینکه خودروهای جدید قابلیت شارژ در منازل را هم دارند.

به گفته وی مدت زمان شارژ خودروهای جدید برقی در جایگاه حدود ۳۰ دقیقه و برای شارژ خانگی بازه زمانی ۵ تا ۶ ساعت نیاز است.

گفتنی است؛ چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه راننده تاکسی برقی در کنار خیابان برای مدت طولانی در انتظار امداد خودرو نمایندگی است، اما خبری از خدمات پس از فروش نیست.