تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3773721
شناسه : 3773721
تاریخ :
تصویب قانون بکارگیری سلاح؛ ضرورتی برای حمایت از مأموران اقتصاد ایران: جانشین فرمانده کل انتظامی از لزوم بازنگری در قانون تناسب جرم و مجازات خبر داد و گفت: تصویب قانون بکارگیری سلاح ضرورتی برای حمایت از مأموران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در دیدار با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری عنوان داشت: قانون بکارگیری سلاح نیازمند پیگیری در اسرع وقت است که از وزیر محترم دادگستری انتظار می‌رود پیگیری لازم را در این خصوص انجام و هرچه سریع‌تر نسبت به تصویب قانون بکارگیری سلاح اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از مأموران در مأموریت‌ها حمایت شود، عنوان داشت: حمایت‌های همه جانبه قضائی از مأموران می‌تواند انگیزه بیشتر به آنان برای انجام موفقیت آمیز مأموریت‌ها بدهد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به تأثیرگذاری پابندهای الکترونیکی و کاهش جرایم و کنترل مجرمان سابقه تصریح کرد: این رویکرد بسیار مهم است و باید موانع قانونی آن رفع شود.

سردار رضایی با بیان اینکه تناسبی بین جرم و مجازات وجود ندارد بر لزوم بازنگری قانون در این زمینه تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات بازدارنده سلبی و ایجابی در راستای برخورد با جرایم امری مبرهن است و بایستی در مسیر اجرای قانون باشد.