تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773718
شناسه : 3773718
تاریخ :
ماتادورها کاخ رویاهای میزبان را کوخ کردند! اقتصاد ایران: اسپانیا با وجود هفتاد دقیقه بازی با ۱۰ بازیکن، پیروزی بزرگی را مقابل سوئیس کسب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طرفداری: تیم ملی اسپانیا در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا مقابل سوئیس به برتری ۴-۱ دست یافت. 

پسران دلافوئنته پس از یک عملکرد ناامیدکننده مقابل صربستان، با انگیزه‌ای بالا وارد زمین شده بودند. در روزی که رودری هم در ترکیب اصلی قرار داشت، در دقیقه 4 بازی، حرکت لامین یامال از سمت راست و ارسال او با ضربه سر خوسلو تبدیل به گل اول دیدار شد. در دقیقه 13، دوباره یامال در متن حمله بود و پاس زیبای او به نیکو ویلیامز رسید تا او در موقعیت شوت‌زنی قرار بگیرد. کوبل موفق شد مانند گل اول واکنش نصف و نیمه‌ای داشته باشد اما فابیان رویز در درون محوطه حاضر بود تا از ضربه ریباند استفاده کند. در دقیقه 20، بازی از دست اسپانیا خارج شد. رابین لو نورمان با یک بی‌احتیاطی به سراغ متوقف کردن امبولو رفت و داور با نشان دادن کارت قرمز، لاروخا را برای هفتاد دقیقه، ده نفره کرد. 

دلافوئنته پس از اخراج لو نورمان مجبور شد پدری را از زمین خارج کرده و دنیل ویویان را به خط دفاع اضافه کند. در آخرین دقایق نیمه اول، سوئیس از روی غفلت و یارگیری اشتباه بازیکنان اسپانیا روی ضربه کرنر استفاده کرد و با گل زکی امدونی امیدوارانه به رختکن رفت. مارتین زوبیمندی و یرمی پینو نیز وارد زمین شدند تا با حفظ کمربند میانی، میزبانِ حریص ناکام بماند. سوئیس که نمی‌خواست در خانه شکست بخورد، بارها تلاش کرد تا از روزنه‌های تیم 10 نفره اسپانیا استفاده کند. در دقیقه 77 بازی، یک ارسال پاس بلند به سمت راست منجر به حرکت فران تورس شد تا فابیان رویز با دریافت پاس وینگر بارسلونا، بریس کند. کمی بعد در دقیقه 80، این بار نوبت فران تورس بود که با گل چهارم، بازی را برای سوئیس به پایان برساند.

 

پ