تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773671
شناسه : 3773671
تاریخ :
کشتی‌گیر جوان گیلانی قهرمان جهان شد اقتصاد ایران: رشت- «امیررضا معصومی» کشتی‌گیر جوان گیلانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در دیدار پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرانی جهان با شکست کشتی‌گیر آمریکایی به مدال طلا دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، «امیررضا معصومی» کشتی‌گیر جوان گیلانی تیم ملی کشتی جوانان ایران در دیدار پایانی مسابقات کشتی قهرمانی جوانان جهان با شکست کشتی‌گیر آمریکایی به مدال طلا دست یافت.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امشب در شهر پونته ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.

امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سینگ جاسپوران از هند کشتی را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اوموگبای آسیکومهه از کانادا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ایوان میروشنیچنکو از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک از سد هاکان بویوکجینگیل از ترکیه گذشت و به دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان راه یافت.

وی در دیدار پایانی و در یک مسابقه جذاب و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۲ بنجامین کوتر از کشور آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال طلا این مسابقات دست یافت.