تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773653
شناسه : 3773653
تاریخ :
انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال اقتصاد ایران: همدان_ دبیر دبیرخانه شهرجهانی لالجین از انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر دبیرخانه شهرجهانی لالجین از برپایی دومین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال در هفته آتی و در آستانه هشتمین سالروز جهانی شدن این شهر خبرداد.


سیدرضا موسوی، بعد از ظهر روز یکشنبه اظهار کرد: به مناسبت هشتمین سالروز جهانی شدن لالجین و در کنار جشن جهانی شدن این شهر بر آن شدیم هنر سفالگری را از قاب زیرکانه دوربینهای هنرمندان به تصویر بکشیم.


شهردار لالجین گفت: هدف این جشنواره به رخ کشیدن هنر زیبای سفال و سفالگری است، سفالی که در دستان سالخوردگان و جوانان امروز مایه فخر صنعت گردشگری داخلی است.


وی افزود: عکاسان با حضور در شهر جهانی لالجین و عکاسی مستند از هنر صنعت سفال و مردم‌نگارانه از این شهر جهانی سفال، لذتی زیبا را تجربه خواهند کرد.


موسوی افزود: حاصل عکاسی این عکاسان ضمن ثبت صحنه‌های بسیار زیبا از کارگاه‌های ساخت سفال، حضور در دومین جشنواره سراسری عکس لالجین شهر جهانی سفال خواهد بود. همچنین نمایشگاهی نیز در همین شهر با همت دبیرخانه جشنواره سراسری سفال از آثار ارزشمند عکاسان به نمایش گذاشته خواهد شد.


ویدر پایان گفت: علاقمندان شرکت در این جشنواره عکاسی می‌توانند با شماره ۰۹۰۵۰۱۴۷۶۶۴ تماس و اطلاعات بیشتر را کسب کنند.