تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773644
شناسه : 3773644
تاریخ :
نمایشگاه فروش پاییزه هرمزگان ویژه بازگشایی مدارس آغاز به کار کرد اقتصاد ایران: بندرعباس- نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از یکشنبه ۱۸ شهریور به مدت ده روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی در این باره اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۸۰ غرفه، شامل لوازم التحریر، کیف و کفش، ملزومات دانش آموزان، پوشاک و فرم مدارس را با کیفیت و قیمت مناسب به همشهریان عرضه می‌کنند.

وی ضمن با اشاره به عرضه پوشاک و فرم مدارس با قیمت مناسب افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه برای پوشاک مدارس در نظر گرفته شده است که واحدهای تولیدی جهت عرضه مستقیم در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

مدیرکل صمت هرمزگان بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند همه روزه تا ۲۷ شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۲:۳۰ از نمایشگاه دیدن نمایند.

قاسمی افزود: محصولات این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصدی به شهروندان عرضه می‌شود.

مدبرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان ضمن اشاره به حضور بازرسان سازمان در این نمایشگاه تاکید کرد: طرح بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس آغاز شده است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به سامانه ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش کنند.