تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773642
شناسه : 3773642
تاریخ :
وضعیت پوششی تحصیلی دانش‌آموزان کردستان اولویت قرار گیرد اقتصاد ایران: سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: وضعیت پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استان باید در این ایام اولویت قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال شامگاه یکشنبه در نشست فوق‌العاده ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و باید برنامه‌ریزی لازم برای این ایام انجام شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی همچون امتحانات شهریور ماه، تصحیح اوراق، صدور کارنامه و هدایت هدایت تحصیلی نیز در روزهای باقی مانده تا آغاز مهرماه باید مورد توجه باشد، افزود: یکی از اولویت‌های کاری در این ایام پیگیری وضعیت پوشش تحصیلی است که حتماً باید در سطح حداکثری باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای انجام این مهم از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی باید استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اذعان کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که حتماً چالش‌های آغاز سال تحصیلی به سطح حداقل‌ها برسد.

ناظمی جلال گفت: تلاش مستمر و شبانه روزی بر اساس اولویت‌ها قطعاً کمک خواهد کرد که سال تحصیلی جدید را با کمترین چالش شروع کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است که باید تا بعد از فرایند بازگشایی ادامه داشته باشد.

لزوم ساماندهی نیروی انسانی در آستانه بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به شاخص‌های مهم وزارتی از جمله کلاس بندی، ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی نیروی انسانی، صدور و تأیید ابلاغ‌های پرسنلی اضافه کرد: این شاخص‌ها اولویت‌های کاری هستند بنابراین برای آغاز سال تحصیلی با کیفیت و جذاب برای دانش آموزان و فرهنگیان توجه به این شاخص‌ها مهم است.

ناظمی جلال خواستار برنامه ریزی دقیق برای برگزاری جشن‌های آغاز سال تحصیلی، انجام دقیق و درست فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان، بررسی آخرین وضعیت نیروی انسانی و رفع کمبودها بر اساس راهکارهای موجود شد.

برگزاری جشن‌های غنچه‌ها، شکوفه‌ها، جوانه‌ها و مراسم بازگشایی مدارس نیز در جلسه ستاد پروژه مهر استان مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.