تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773641
شناسه : 3773641
تاریخ :
۳۵۴۳ وام ازدواج و فرزند آوری در استان سمنان پرداخت شد اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان همراهی بانک‌های استان را در پرداخت تسهیلات ازدواج مطلوب دانست و گفت: طی سال جاری سه هزار و ۵۴۳ وام ازدواج و فرزند آوری پرداخت شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان به میزبانی یکی از بانک‌ها با بیان اینکه همراهی بانک‌های استان در تسهیل امور مردم مورد تاکید است، ابراز داشت: خوشبختانه بانک‌ها در مسیر تولید یاور تولید کنندگان بودند و رد پای آن را می‌توان در راه اندازی واحدهای راکد استان دید.

وی افزود: واحدهای تولیدی استان باید برای ارتقا جایگاه اقتصادی استان و همچنین تقویت منابع مالی بانک‌های عامل، نسبت به فعال سازی حساب در بانک‌های استان و انجام مراودات مالی در داخل استان اهتمام جدی تر داشته باشند.

استاندار سمنان بابیان اینکه یکی از همراهی‌های خوب بانک‌ها در تسهیل شرایط ازدواج است، ابراز داشت: طی سال جاری بالغ بر سه هزار و ۵۴۳ فقره وام ازدواج و فرزند آوری در استان پرداخت شده است.

هاشمی بابیان اینکه از این میزان یک هزار و ۷۶۷ فقره با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات فرزند آوری است، تصریح کرد: یک هزار و ۷۷۶ فقره با اعتباری بالغ بر ۶۱۲ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات ازدواج مربوط می‌شود.

وی بابیان اینکه سه بانک تجارت، ملت و سپه در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری طی سال جاری موفق عمل کردند، افزود: انتظار می‌رود در ادامه نیز در رسیدگی و پرداخت تسهیلات این بخش بانک‌ها همراهی و کار را تسریع کنند.