تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773636
شناسه : 3773636
تاریخ :
دستگیری عاملان درگیری در یک گیم نت شاهرود/ یک نفر مجروح شد اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان درگیری در یک گیم نت در شاهرود خبر داد و گفت: یکی از شهروندان در این رابطه مجروح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی وقوع درگیری یک گیم نت واقع در شهر شاهرود مأموران کلانتری ۱۲ بسیج بلافاصله به محل اعزام شدند، ابراز داشت: بررسی اولیه نشان داد عاملان درگیری دو نفر سابقه دار مسلح هستند.

وی از مجروح شدن یک شهروند در این درگیری خبر داد و افزود: متهمان با قنداق سلاح وینچستر شکاری شاکی را مصدوم و متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کمتر از ۱۲ ساعت متهمان شناسایی و ردیابی شدند، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران پلیس متهمان دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه این دو اراذل و اوباش حدود سی ساله و دارای سابقه شرارت بودند، تصریح کرد: در بازجویی متهمان انگیزه خود را از ارتکاب جرم خصومت شخصی با شاکی عنوان کردند.

وی با بیان اینکه اجازه قدرت نمایی به هنجار شکن‌ها نخواهیم داد، افزود: با هر فرد یا گروهی که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به طور جد برخورد می‌شود.