تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773634
شناسه : 3773634
تاریخ :
پیش بینی بارش های دیرهنگام پاییزی در کاشان اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره هواشناسی کاشان از پیش بینی بارش های دیرهنگام پاییزی در کاشان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی هوای منطقه کاشان طی روزهای آینده اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که جوی آرام همراه با وزش باد عصرگاهی تا پایان هفته در منطقه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که هوا تا انتهای هفته خنک‌تر شود، ابراز داشت: آسمان کاشان هم صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه فردا دوشنبه جوی پایدار در طول روز پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: خنک شدن هوا در منطقه کاشان از اواخر هفته رویدادی است که پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود خنک شدن هوا بارش‌های پاییزی در کاشان دیرهنگام شروع می‌شود، گفت: این مهم حتماً باید مدنظر کشاورزان قرار بگیرد و در کاشت محصولات پاییزی مورد توجه قرار دهند.

ارغوانی با اشاره به اینکه در این هفته حداکثر دمای کاشان ۳۸ درجه سانتی گراد است، افزود: حداقل هوا در منطقه کاشان در این هفته هم ۱۹ درجه خواهد بود که از روز جمعه دمای کاشان دو درجه کاهش خواهد داشت.