تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3773619
شناسه : 3773619
تاریخ :
۷ تیر قهرمان اردنی از زرادخانه‌های مملو از سلاح مؤثرتر بود اقتصاد ایران: سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) بر تاثیر شگرف عملیات شهادت‌طلبانه «الکرامه» تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با ارسال پیام‌هایی در کانال تلگرامی خود نسبت به عملیات ضدصهیونیستی «الکرامه» واکنش نشان داد.

سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد: عملیات قهرمانانه و منحصر به فرد الکرامه را که «ماهر الجازی» شهید قهرمان اردنی به عنوان یکی از قهرمانان طوفان الاقصی اجرا کرد تبریک می‌گوئیم.

ابوعبیده در این رشته پیام تاکید کرد: ۷ تیر قهرمان اردنی از ارتش‌های پرشمار و زرادخانه‌های نظامی مملو از سلاح در یاری مسجد الاقصی و ملت ما اثرگذارتر بود.

سخنگوی گردان‌های قسام ادامه داد: این عملیات نشانگر وجدان امت ما، اهداف طوفان الاقصی و کابوسی است که از سمت قهرمانان امت ما در انتظار رژیم صهیونیستی است.

ابوعبیده افزود: مبارزان ما در سنگرهای نبرد، کمین‌ها و خطوط مقدم خود در نوار غزه نماز میت را از راه دور برای شهید قهرمان این عملیات به جای آوردند. است یک راننده کامیون اردنی حدود ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه وارد گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی شد و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در این گذرگاه کرد.

در این عملیات ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.