تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773611
شناسه : 3773611
تاریخ :
شاگردان عطایی با شکست حریف صدرنشین شدند اقتصاد ایران: تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین دیدار خود در قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ موفق به شکست نماینده افغانستان شد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بخ گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (یکشنبه ۱۸ شهریور) در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد آغاز شد.

در چهارمین و آخرین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف کم ایر افغانستان رفت که هدایت آن را حمید موحدی مربی بین المللی کشورمان برعهده داشت و سه بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان بهروز عطایی بی‌دردسر حریف اففان خود شکست دادند تا آماده دیگر مسابقات شوند.

بازیکنان سیرجان که در این دیدار با لباس‌های قرمز به مصاف سفیدپوشان افغانستان رفته بودند، باوجود آمادگی کامل و برتری قاطع با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۰ فاتح این دیدار شدند.

از همان آغاز ست اول برتری تیم سیرجان در میدان نمایان بود و با توجه به حضور ستاره‌های ایرانی در این تیم شاگردان عطایی توانستند با افزایش امتیازات خود با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ امتیاز ست اول را به نام خود ثبت کنند.

در ست دوم نیز بلندقامتان سیرجانی با هماهنگی کامل بر حریف قالب بودند و توانستند با نتیجه‌ای مشابه‌ای ست اول ۲۵ بر ۱۱ به پیروزی کامل بازی نزدیک شوند.

اما در ست سوم بهروز عطایی ترکیب اولیه را کاملاً تغییر داد تا با استفاده از جوانان تیم ستاره‌ها بتوانند برای بازی‌های آینده استراحت کنند، باتوجه به اینکه اعتماد عطایی به جوانان در چنین رقابت‌هایی قابل تحسین است، آنها توانستند همچون دیگر بازیکنان با تجربه به راحتی از سد حریف خود عبور کنند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پایان برسانند تا پیروزی سیرجانی‌ها تکمیل شود، بر این اساس سیرجان اولین تیم روز نخست است که در سه ست پیاپی توانست حریف خود را شکست دهد و با این پیروزی صدرنشین گروه خود شود.

تیم فولاد سیرجان در این دیدار با ترکیب سید محمد موسوی (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، علی حاجی‌پور، علی رمضانی، محمد ولی‌زاده، مجتبی میرزا جانپور و مهدی مرندی (لیبرو) گام به میدان مسابقه گذاشت.

فیصل الشامیری از کویت و آخمتوف آیدوس از قزاقستان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و حدود یک هزار هوادار یزدی از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.