تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773566
شناسه : 3773566
تاریخ :
حضور ۱۲۸ نفر در مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اقتصاد ایران: بیرجند- مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از رقابت ۱۲۸ نفر در مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پرویز بخشی پور عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی که با گرامی داشت یاد شهدای خدمت و با حضور فرماندار بیرجند و نفرات برتر خواهر و برادر مرحله شهرستانی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، گفت: در مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در رشته‌های مختلف شرکت کرده بودند

به گفته وی ۱۲۸ خواهر و برادر به عنوان نفرات برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه یافتند و نفرات برتر هر رشته هم در مسابقات قرآن کریم کشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده حضرت علی (ع) نباید تنها به تلاوت قرآن کریم اکتفا کنیم بلکه باید به مفاهیم هدایتگر قرآن عمل کنیم.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه افزود: باید در کنار تلاوت قرآن، عامل به قرآن باشیم تا در عالم قیامت، قرآن به ما کمک کند.

رئیس ستاد برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز گفت: هدف نهایی از تلاوت قرآن کریم، مأنوس شدن و عمل به قرآن است.

علی فاضلی فر بیان داشت: هدف نهایی از تلاوت قرآن کریم، مأنوس شدن با قرآن و عمل به آن است و قرآن باید زیبا خوانده، درک و به آن عمل شود.

به گفته وی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه آغاز و در مراسم اختتامیه این مسابقات در روز سه شنبه نفرات برتر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و … در دو بخش خواهران و برادران معرفی خواهند شد.