تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773544
شناسه : 3773544
تاریخ :
مسئولان از جابجایی مدیران شهرستان‌های مرکزی اجتناب کنند اقتصاد ایران: اراک- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مسئولان از جابجایی مدیران شهرستان‌های این استان اجتناب کنند و در صورت لزوم این امر با هماهنگی فرمانداران انجام شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی، اظهار کرد: اقدامات فراجا و نیروی امنیتی در موضوع کاهش سرقت قابل تقدیر است و از این حیث جایگاه مرکزی وضعیت مناسبی در کشور دارد.

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود دستگاه‌های اداری نسبت به تجهیز دوربین‌های مدار بسته و افزایش نیروهای امنیتی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی گفت: مدیران کل از جابجایی مدیران شهرستان‌ها اجتناب کنند و در صورت لزوم این امر با تعامل و هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها صورت گیرد.

نظری گفت: دولت چهاردهم از ابتدا نشان داد در مسیر رهبری و آرمان‌های نظام و انقلاب گام بر می‌دارد و امید است بتواند در مسیر خدمت به مردم نیز از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در برگزاری انتخابات گفت: بیش از ۸۰ موکب از استان مرکزی در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی داشتند و عملکرد شهرداری‌های این استان نیز در مرز مهران قابل توجه است.

.نظری با تاکید بر تقویت فرهنگ و هویت اسلامی، ملی و پرهیز بهره گیری از واژگان بیگانه گفت: این مهم مورد تاکید نماینده ولی فقیه در مرکزی و استاندار نیز است شایسته نیست در نام شهرها در مبادی ورودی با الفبای لاتین عنوان شود و این مهم مورد توجه اصناف باشد که بکار بردن لغات بیگانه در تابلوها به هیچ عنوان زیبنده نیست.

احداث نیروگاه خورشیدی در ۲۴ دستگاه اجرایی استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی نیز گفت: راه اندازی نیروگاه خورشیدی در ۲۴ دستگاه اجرایی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال قابل تقدیر است و در این راستا تفاهم نامه ایمنی برق با ۱۶ دستگاه اجرایی منعقد شده است.

محمود محمودی گفت: امسال در استان مرکزی هیچ‌گونه خاموشی در بخش خانگی اعمال نشد همچنین ۴۰ درصد مشترکین، پاداش کاهش مصرف برق دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۱۴ درصد قبض برق مشترکان رایگان شد، گفت: در این راستا در مجموع ۱۱ میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق پرداخت شد.

وی با اشاره به طرح‌های تشویقی وزارت نیرو در بخش انرژی گفت: ۹۳ مردم استان مرکزی در بخش خانگی، الگوی مصرف انرژی را رعایت کردند درحالی‌که این مهم سال گذشته ۷۷ درصد بود.