تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773533
شناسه : 3773533
تاریخ :
اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم مهرماه برگزار می شود اقتصاد ایران: جهرم - فرماندار جهرم از برگزاری اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم در ۶ مهرماه با حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن شعبانی در جلسه هماهنگی اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، انتقال پیام شهدا است و تلاش می‌کنیم که تا زمان برگزاری، تبیین تفکر شهدا در جامعه، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و غیره را در دستور کار داشته باشیم.

وی با تأکید ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: توجه به وصیت‌نامه شهدا و عمل به آن چراغ راه هدایت آینده خواهد بود و باید تلاش کنیم تا سیره شهدا و وصیت آنان در دل جامعه نهادینه و اجرایی شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت جامعه را از هرگونه تهاجم فرهنگی مصون می‌دارد و برگزاری چنین کنگره‌ها و یادواره‌هایی کمک کننده ترویج این فرهنگ اصیل و ارزشمند است.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جهرم اعلام کرد: اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم در آستانه دومین کنگره ملی شهدای استان فارس با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری اجلاسیه را در شهرستان جهرم، ۶ مهرماه اعلام کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها آمادگی کامل برای همکاری هر چه با شکوه تر این اجلاسیه داشته باشند.