تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3773519
شناسه : 3773519
تاریخ :
واکنش دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به عملیات «الکرامه» اقتصاد ایران: دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به عملیات ضدصهیونیستی امروز در گذرگاه «الکرامه» واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به عملیات ضدصهیونیستی امروز در گذرگاه «الکرامه» واکنش نشان داد.

جنبش انصارالله یمن در این بیانیه تاکید کرد: عملیات قهرمانانه در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و فلسطین اشغالی را که به هلاکت ۳ صهیونیست و شهادت مجری آن انجامید، تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات جهادی نشانگر شجاعت و ایمان مجری آن به مسئله فلسطین و احساسات مردمی در قبال جنایت‌های کشتار جمعی است.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: این عملیات تاکیدی بر این موضوع است که دشمن صهیونیست تا زمانی که به تجاوز و جنایت‌های خود در حق ملت فلسطین ادامه بدهد با روزهایی سخت مواجه خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات شهادت‌طلبانه مبارک، تنها واکنشی کوچک و درخور نسبت به ماشین کشتار و جنایت صهیونیست‌ها تحت حمایت آمریکا است.

گفتنی است یک راننده کامیون اردنی حدود ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه وارد گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی شد و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در این گذرگاه کرد.

در این عملیات ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.