تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773499
شناسه : 3773499
تاریخ :
ساپینتو برای بازگشت به استقلال شرط گذاشت اقتصاد ایران: سرمربی پرتغالی به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده برای تسویه حساب مطالبات گذشته اقدام کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در شرایطی که از ریکاردو ساپینتو به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری استقلال و جایگزینی جواد نکونام یاد می‌شود اما هنوز به طور کامل با این سرمربی پرتغالی توافق صورت نگرفته و دلیل طولانی شدن اعلام باشگاه نیز همین مساله است.

ساپینتو اگرچه نسبت به حضور مجدد در ایران و نشستن روی نیمکت استقلال ابراز علاقه کرده اما یک دغدغه بزرگ دارد و آن هم پرداخت شدن مطالباتش از دو فصل پیش است.

سرمربی پرتغالی بعد از ترک ایران برای دریافت مطالباتش به مدیران باشگاه نوتیس داد اما در نهایت اجبارا به فیفا شکایت کرد و توانسته حکم اولیه را نیز علیه استقلال دریافت کند. پرونده شکایت ساپینتو از استقلال در فیفا همچنان باز است و حالا گفته می‌شود او در مذاکرات خود با مدیران استقلال برای بازگشت به ایران خواهان دریافت مطالبات گذشته اش شده است.

ساپینتو از مدیران استقلال خواسته ابتدا مطالباتش از گذشته را پرداخت کنند و بعد درباره قرارداد جدید به تفاهم برسند. این در حالی است که استقلالی‌ها در صدد هستند مبلغی را بابت قرارداد قبلی ساپینتو از این سرمربی تخفیف بگیرند که این امر هنوز میسر نشده است.

موضوع مشخص این است که مذاکرات مدیران استقلال با ساپینتو همچنان ادامه دارد و باید دید درادامه چه اتفاقی برای نیمکت آبی‌پوشان رخ خواهد داد.

 

پ