تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773471
شناسه : 3773471
تاریخ :
بعد از پناهیان، پسرش به تندروها حمله کرد اقتصاد ایران: رضا پناهیان گفت: بعضی از انقلابی‌ها فکر می‌کنند اصلاح طلبان به کلی اصل ولایت فقیه را قبول ندارند. اصلا اینطوری نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبر آنلاین: رضا پناهیان گفت: بعضی از انقلابی‌ها فکر می‌کنند اصلاح طلبان به کلی اصل ولایت فقیه را قبول ندارند. اصلا اینطوری نیست.

اخیرا اظهارات علیرضا پناهیان درباره دوقطبی سازی و مشخصا علیه روزنامه کیهان واکنش های زیادی را در پی داشت. 

در همین راستا رضا پناهیان فرزند علیرضا پناهیان در یک کلاب هاوس در این خصوص، گفت: اجازه بدهید اختلاف نظرهای اساسی مشخص بشود. من برخی مواقع از فحشی که به من می دهند استقبال می کنم و می گویم این درست است ولی برخی مواقع فحش به چیزی می دهند که من اصلا نگفته ام و منظورم این نیست. همین را در فضای مجازی هم منتشر می کنید تا یک لشکر علیه من فحش دهند. در خصوص دوقطبی هم بحث سر همین است. اجازه دهید اساسی و مشخص معلوم شود .

وی افزود: بعضی از انقلابی‌ها فکر می‌کنند اصلاح طلبان به کلی اصل ولایت فقیه را قبول ندارند. اصلا اینطوری نیست. تاپ‌های اصلاح‌طلب خیلی بیشتر از شما حضرت آقا را قبول دارند. خیلی از اصلاح‌طلب‌ها  بیشتر از شما حضرت آقا را قبول دارند. همین افراد شروع می‌کنند به فحاشی کردن. اجازه بدهید مشخص شود سر چی دعوا داریم.