تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773448
شناسه : 3773448
تاریخ :
ورزشگاه شهدای شهرقدس گنجایش تماشاگران دربی را ندارد اقتصاد ایران: قدس- مدیر ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: ظرفیت سکوهای ورزشگاه قدس ۱۲ هزار نفر است و تماشاگران دربی پایتخت بیشتر از ظرفیت این ورزشگاه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یوسف بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکنون تمام ساختمان‌های ورزشگاه شهر قدس مجهز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی شده و کیفیت اینترنت به بهترین سطح رسیده است.

وی گفت: سرویس‌های بهداشتی و آبخوری ورزشگاه افزایش پیدا کرده، پیست دوومیدانی ورزشگاه چمن مصنوعی شده، دکل‌های ورزشگاه افزایش یافته و نور ورزشگاه به سطح استاندارد رسیده است.

مدیر ورزشگاه شهر قدس در خصوص نور این ورزشگاه نیز گفت: مشکلات قبلی در خصوص تاری دید با نصب پروژکتور جدید و تنظیم قبلی‌ها رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت سکوهای ورزشگاه قدس ۱۲ هزار نفر است، گفت: نمی‌توانیم، تماشاگر بیشتر از ۱۲ هزار نفر را پذیرا باشیم و با توجه به اینکه استقبال از دربی پایتخت بیشتر از ظرفیت ورزشگاه شهرقدس است، کنترل کردن تماشاگرانی که نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند خیلی سخت خواهد بود.

بخشی اضافه کرد: سیستم VAR ورزشگاه تأیید شده و نمایندگان AFC هم بازرسی خود را انجام داده‌اند و منتظر تأیید آنها هم هستیم.