تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3773434
شناسه : 3773434
تاریخ :
واکنش حماس به رسوایی صهیونیست‌ها در گزارش روزنامه استرالیایی اقتصاد ایران: رسوا نمودن رژیم صهیونیستی از سوی یک روزنامه استرالیایی، واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در پی داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسوانمودن رژیم صهیونیستی از سوی روزنامه استرالیایی «ای بی سی نیوز» با واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس روبرو شد.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد: تحقیقات جدیدی که روزنامه استرالیایی «ای بی سی نیوز» منتشر کرد و در آن بر کشتار ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در قالب پروتکل موسوم به «هانیبال» در هفتم اکتبر تاکید شده است، بار دیگر گزارش‌های منتشرشده بسیاری را که به این اقدام ارتش اشغالگران در چارچوب شیوه جنایتکارانه آنان اشاره داشت، مورد تایید قرار داد.

حماس بیان کرد: این تحقیقات دلیل دیگری برای اثبات دروغ‌بودن روایت‌های اشغالگران، فریب‌کاری و نیرنگی است که برای سرپوش‌نهادن بر شکست و دست‌پاچگی خود در آن روز اشاعه می‌دهند؛ دست‌پاچگی‌ای که منجر به کشتار ده‌ها شهرک‌نشین به بهانه هراس از به اسارت‌درآمدن آنان از سوی مقاومت شد.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که روایت دروغین رژیم صهیونیستی در خصوص حوادث هفتم اکتبر سال گذشته میلادی با هدف اهریمنی‌نمایی مقاومت و ملت فلسطین جهت توجیه نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه ساخته و پرداخته شده است.

علاوه بر این حماس استفاده صهیونیست‌ها از پروتکل «هانیبال» را نشانگر عدم توجه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ارتش نژادپرست وی به صهیونیست‌ها دانست و تاکید کرد که این عدم توجه با به شکست‌کشاندن فرصت‌های دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا همچنان ادامه می‌یابد.

در جولای گذشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز فاش کرد که فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی در ۳ موقعیت مجزا، در قالب پروتکل «هانیبال» فرمان تیراندازی به سوی صهیونیست‌هایی را صادر کرده‌اند که به اسارت مبارزان حماس درآمده بودند.