تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773412
شناسه : 3773412
تاریخ :
شوخی موزیکال و بامزه پرسپولیسی‌ها با نکونام اقتصاد ایران: هواداران پرسپولیس با انتشار کلیپی با برکناری جواد نکونام شوخی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: جواد نکونام اگرچه سرمربی استقلال است اما برای پرسپولیسی‌ها هیمشه سوژه جذابی بوده است. هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر اخبار جواد نکونام را با جدیت پیگیری می کنند و حتی وقتی برای اولین بار بحث برکناری او مطرح شد فراخوان گذاشتند و رای به ماندن او دادند تا به نوعی مخالفت خود را با جدایی او اعلام کرده باشند.

حال جدی شدن موضوع برکناری نکونام باعث شده با او شوخی هم انجام دهند. یکی از هواداران خوش ذوق پرسپولیس که در فضای مجازی با نام سعید استو معروف است با ساختن کلیپی با جدایی نکونام شوخی کرده است.

البته یکی از دلایل اصلی شوخی هوادران پرسپولیس با جواد نکونام به روحیات این سرمربی بر می گردد که اهل کری خواندن است و جدا از آن شادی معروف در دربی که با حرکات موزون به سمت نیمکت سرخ‌ها رفت و برگشت، همیشه در نشست‌های خبری سر به سر پرسپولیس می گذارد. بی شک این کری‌ها و شوخی‌ها اگر وارد فضای توهین به شخصیت رقیب نشود جذاب بوده و به نوعی نمک فوتبال به حساب می آید. در تمام دنیا هم این قبیل کری‌ها و شوخی‌ها رایج است.

پ