تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773404
شناسه : 3773404
تاریخ :
۲۲هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس دماوند تحصیل می کنند اقتصاد ایران: دماوند- معاون آموزش و پرورش دماوند گفت: ۲۲ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس دماوند تحصیل می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس دماوند برای شروع سال تحصیلی جدید آماده می‌شوند و بیش از ۲۲ هزار دانش آموز دماودی در ۱۰۰ مدرسه سال جدید را آغاز می‌کنند.

وی گفت: هشت مدرسه دماوند که نیاز به آسفالت داشته انجام شده و ایزوگام در مدارسی که نیاز دارند، در حال انجام است و نیز برای حدود ۳۰ مدرسه تانکر ذخیره آب نصب شده است.

معاون آموزش و پرورش دماوند گفت: تعمیر و رنگ آمیزی میز و نیمکت‌های مدارس انجام شده و همه چیز برای آغاز سال تحصیلی آماده است.

وی با بیان اینکه مشکل نیروی خدماتی در مدارس دماوند وجود دارد، گفت: از سال ۹۴ و ۹۵ تاکنون جایگزینی برای نیروهای خدماتی که بازنشسته شده اند، جذب نشده است، به همی دلیل تعدادی از مدارس دماوند نیروی خدماتی ندارند.

ابراهیمی گفت: مدرسه «وادان» آ ماده بهره برداری است و مدارس کیلان و گرمابسرد نیز ۵۰ الی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای سال آینده آ ماده بهره برداری می‌شود.