تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773402
شناسه : 3773402
تاریخ :
ساماندهی سرویس مدارس از اولویت های شورای ترافیک است اقتصاد ایران: گرگان- فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس از اولویت های شورای ترافیک است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک در خصوص آموزش‌های لازم به رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: بررسی صلاحیت رانندگان سرویس مدارس از جمله موضوعات مهمی است که از طریق ادارات ذیربط باید انجام شود و رانندگان سرویس مدارس بدون تأیید صلاحیت اجازه فعالیت ندارند.

وی افزود: شهرداری موظف است در سامانه سپند نسبت به تأیید و کنترل صلاحیت رانندگان و وسیله نقلیه اقدامات لازم را به عمل آورد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای یکی از چهار سناریوی طرح جامع ترافیک شهری در روزهای آینده، گفت: جهت تبیین طرح باید اطلاع رسانی وسیع توسط اصحاب رسانه و فضای مجازی انجام شود.

رئیس شورای ترافیک گنبد کاوس افزود: اجرای سناریوی شماره سه طرح جامع ترافیکی مبنی بر یک طرفه کردن خیابان طالقانی شرقی، نصب سرعت کاه، نصب علائم راهنمایی و رانندگی به ویژه عبور مرور اطفال در نزدیکی مدارس، خط کشی خط عابرپیاده از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.