تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773396
شناسه : 3773396
تاریخ :
آئین تجلیل از «درویش‌رضا منظمی» در خرم‌آباد برگزار شد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - آئین تجلیل از «درویش‌رضا منظمی» از مفاخر حوزه موسیقی لرستان، در خرم‌آباد برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یکشنبه، آئین تجلیل از «درویش‌رضا منظمی» از مفاخر حوزه موسیقی لرستان، در خرم‌آباد برگزار شد.

آئین تجلیل از «درویش‌رضا منظمی» در خرم‌آباد برگزار شد

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه «درویش‌رضا منظمی» مصداق مفاخر و مفاخر این سرزمین است، اظهار داشت: قدر نهادن به مفاخر در واقع ارج‌گذاری به فرهنگ و علم و اندیشه است.

آئین تجلیل از «درویش‌رضا منظمی» در خرم‌آباد برگزار شد

وی با اشاره به اینکه «درویش‌رضا منظمی» برگی از تاریخ فرهنگ و هنر ایران‌زمین است، افزود: منظمی، زاییده خطه‌ای از این جغرافیا است که تاریخ فرهنگ مردمان آن، پشتوانه فرهنگی و تاریخی لرستان است.

آئین تجلیل از «درویش‌رضا منظمی» در خرم‌آباد برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: هر نت موسیقی که گامی فراتر از کلام است و از سینه ساز منظمی بر می‌خیزد، سربازی در خدمت فرهنگ مام وطن و برگی زرین از تاریخ معاصرمان است.

روانشاد با بیان اینکه منظمی تنها یک چهره شناخته شده در فرهنگ نیست و نمی‌شود او را تنها از مشاهیر استان دانست، افزود: او بیش از این، و نامی شبیه مفاخره است.

وی ادامه داد: اگر میان مشاهیر و مفاخر تفاوتی قائل باشیم «درویش‌رضا منظمی» مصداق مفاخر و مفاخره این سرزمین است و امروز برای تجلیل از مفاخره هنر لرستان گرد هم آمده‌ایم.