تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3773382
شناسه : 3773382
تاریخ :
ویژگی‌های Image Playground و Genmoji آیفون وارد بتای iOS 18.2 می‌شوند؟ اقتصاد ایران: اپل احتمالاً قابلیت‌های هوش مصنوعی Genmoji و Image Playground را به بتای iOS 18.2 اضافه می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مارک گرمن در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On، گزارش داد که اپل می‌خواهد ویژگی‌های ساخت تصویر با هوش مصنوعی را با iOS 18.2 در اواخر ۲۰۲۴ منتشر کند. اگر اپل روند مشابهی در پیش بگیرد، باید انتظار داشته باشیم که اولین نسخه‌ی بتای iOS 18.2 در ماه اکتبر (مهر و آبان) منتشر شود.

اپل قابلیت‌های Genmoji یا Image Playground را در هیچ‌یک از نسخه‌های بتای iOS 18.1 دردسترس قرار نداد که باعث شد بسیاری از کاربران درباره‌ی انتشار این قابلیت‌ها تا پیش از سال ۲۰۲۵ تردید کنند.

گرمن می‌گوید نسخه‌ی جدید دستیار سیری با iOS 18.4 در بهار ۲۰۲۵ دردسترس قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل که در‌حال‌حاضر دردسترس نیست، پشتیبانی از ChatGPT در سیری و در سراسر سیستم‌‌‌عامل آیفون است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، پیش‌تر اطمینان داد که ویژگی یادشده تا پایان ۲۰۲۴، (احتمالاً با iOS 18.2) منتشر خواهد شد.

مقالات مرتبط
  • اپل از جن‌موجی رونمایی کرد؛ ایموجی اختصاصی خودتان را با آیفون بسازید
  • اپل اینتلیجنس؛ تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون، آیپد و مک

ابزار Image Playground می‌تواند انواع مختلف تصاویر را به‌کمک هوش مصنوعی تولید کند. این ابزار سه سبک انیمیشن و تصویرسازی و طراحی دارد؛ اما از تولید تصاویر واقع‌گرایانه پشتیبانی نمی‌کند.

درمقابل، Genmoji به کاربران امکان می‌دهد تا براساس دستورهای متنی ساده، ایموجی‌های سفارشی تولید کنند تا احساسات خود را فراتر از ایموجی‌های پیش‌فرض بیان کنند.