تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773373
شناسه : 3773373
تاریخ :
والنسیا بازیکن متجاوزش را قرنطینه کرد اقتصاد ایران: باشگاه هنوز تصمیم نگرفته است که با رافا میر که به تجاوز جنسی متهم شده، چه کند و فعلا او را در قرنطینه نگه داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: والنسیا از فردا تمریناتش را در شهرک ورزشی پاترنا از سر خواهد گرفت و مدیران باشگاه هنوز تصمیم نگرفته اند که آیا رافا میر با بقیه هم تیمی هایش تمرین خواهد کرد یا مانند پنجشنبه و جمعه گذشته در مرخصی اجباری خواهد ماند. حرف آخر را مالک باشگاه، پیتر لیم، خواهد زد.

تصمیم به سران باشگاه بستگی دارد و آنها روبن باراخا، مربی تیم، را از این قضیه کنار گذاشته اند. میر اکنون در فرنطینه باشگاه و دور از مردم و خبرنگاران است تا تکلیفش مشخص شود.

رافا میر که متهم به تجاوز جنسی شده، دو شب را در بازداشت پلیس سپری کرد و قاضی بعد از تفهیم اتهام با قید وثیقه دستور آزادی موقت وی را صادر کرد. پنجشنبه گذشته، رئیس والنسیا با روبن باراخا دیدار کرد و به او اطلاع داد که تصمیم نهایی در مورد میر با پیتر لیم است.

والنسیا یکشنبه بعد در متروپولیتانو مقابل اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد و بدون رافا میر، باراخا تنها می تواند روی دنی گومز به عنوان مهاحم نوک حساب کند. هوگو دورو به دلیل مصدومیت عضلانی یک ماه آینده را از دست خواهد داد.

لازم به یادآوری است که گومز با ماسک محافظ بازی خواهد کرد زیرا او هفته گذشته ضربه ای به صورتش خورد و اگرچه نیاز به جراخی ندارد، اما در فرم 100 درصد نیست.

پ