تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773365
شناسه : 3773365
تاریخ :
همایش ملی کارآفرینی فرصتی برای کسب و کار جوانان است اقتصاد ایران: آستارا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: همایش ملی اشتغال و کارآفرینی فرصتی برای هم افزایی در حوزه کسب و کار جوانان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فیروز عزت دوست در حاشیه همایش اولین همایش ملی توانمند سازی کارآفرینی و اشتغال در آستارا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین همایش ملی کارآفرینی و اشتغال به میزبانی معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان در شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور فعالان منتخب حوزه جوانان از ۱۲ استان کشور برگزار شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه این همایش با حضور ۴۰ نفر از فعالان حوزه جوانان از استان‌های البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، گلستان و گیلان کار خود را آغاز کرد، افزود: این همایش در راستای هم افزایی کسب و کار جوانان طراحی شده است و امیدواریم در مراحل بعدی میزبان این همایش با حضور نمایندگان تمامی استان‌های کشور در استان باشیم.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان گیلان بنا دارد از این ظرفیت‌ها در راستای هم افزایی و انتقال تجربیات در حوزه اشتغال و کارآفرینی بین جوانان استان گیلان و سایر استان‌ها بیشتر بهره ببرد تا شاهد رونق کسب و کار در حوزه جوانان در استان باشیم.