تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773341
شناسه : 3773341
تاریخ :
ستاره برزیلی پس از آزادی از زندان در بارسلونا درخشید اقتصاد ایران: دی آلوس پس از آزادی از زندان به میدان فوتبال بازگشت و در مسابقه‌ای غیر رسمی در بارسلونا حضور پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: دنی آلوس، ستاره افسانه‌ای فوتبال برزیل، پس از آزادی مشروط از زندان در یک بازی دوستانه در بارسلونا حضور پیدا کرد و بار دیگر عشق بی‌پایان خود به فوتبال را به نمایش گذاشت. آلوس که در ماه مارس با پرداخت یک میلیون دلار وثیقه آزاد شد، در یک مسابقه غیررسمی در زمین چمن مصنوعی شهر بارسلونا حاضر شد و قوتبال بازی کرد.

او که سابقه بازی برای باشگاه‌های بزرگی مانند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را دارد، از طریق یک اپلیکیشن در تلفن همراه این بازی را ترتیب داد. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا بازیکنان محلی را پیدا کنند و بازی‌های غیررسمی ترتیب دهند، حتی اگر یکدیگر را نشناسند. به گزارش مارکا، آلوس به همراه گروهی از دوستانش در این مسابقه شرکت کرد و لباس تیم آرژانتینی بوکا جونیورز را به تن داشت؛ باشگاهی که هرگز برای آن بازی نکرد.

حضور آلوس در این مسابقه ابتدا مورد توجه قرار نگرفت، اما خیلی زود توجه تماشاگران به او معطوف شد و هواداران برای گرفتن عکس یادگاری با او صف کشیدند. او پس از دستگیری نیز در طول ۱۴ ماه حبس خود در زندان برایانز ۲، در مسابقات زندانیان شرکت می‌کرد.

آلوس در ژانویه ۲۰۲۳ به اتهام تعرض جنسی در یک کلوب شبانه در بارسلونا دستگیر شد و پس از گذراندن بیش از یک سال در زندان، در مارس ۲۰۲۴ با وثیقه آزاد شد. او اکنون به‌صورت مشروط آزاد است و تا پایان مراحل قانونی از خروج از اسپانیا منع شده است.

اگرچه آلوس هنوز درباره آینده حرفه‌ای خود صحبتی نکرده، اما حضورش در این بازی دوستانه نشان می‌دهد که فوتبال همچنان منبعی از آرامش و لذت برای این ستاره برزیلی است، حتی در میانه مشکلات حقوقی و آینده‌ای نامعلوم...

پ