تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773328
شناسه : 3773328
تاریخ :
۲۰۰ نفردر پیاده‌روی ولایت از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره مند شدند اقتصاد ایران: بوشهر-رییس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: هم‌زمان با پیاده‌روی بزرگ ولایت که هرساله سی‌ام صفر در دشتستان برگزار می‌شود بیش از ۲۰۰ نفر از خدمات فوریت‌های پزشکی استفاده کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیش از تعداد ۳۰ نفر از تیم‌های درمانی و فوریت‌های پزشکی از روز قبل در مسیر پیاده‌روی حضور داشتند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر بیان داشت: علاوه بر ۱۱ آمبولانس که در عمودهای مختلف استقرار داشتند، سه موتورآمبولانس به‌صورت سیار و یک ایستگاه با استقرار اتوبوس آمبولانس به ارائه خدمت به زائرین پرداختند.

وی تصریح کرد: از زمان شروع مراسم پیاده‌روی تا پایان ۲۰۳ بیمار به‌صورت سرپایی و سرم تراپی مورد درمان قرارگرفته و ۲۴ بیمار نیز با توجه فوریت حادثه به بیمارستان انتقال داده شدند.

موسوی ضمن بیان اهمیت خدمت‌رسانی به مردم بخصوص در گردهمایی‌های مذهبی که دارای پاداش معنوی و اخروی برای همکاران است از خدمات ارزنده آن‌ها، همچنین از تیم‌های پشتیبانی نقلیه، تیم‌های عملیاتی، همکاران عملیاتی و مسئول اورژانس ۱۱۵ دشتستان برای پوشش این مراسم تقدیر کرد.