تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3773327
شناسه : 3773327
تاریخ :
۴۸ همت طلب گندمکاران باقی مانده/ توپ در زمین بازرگانی دولتی اقتصاد ایران: بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا به امروز ۱۶۱ همتاز مطلبات گندمکاران پرداخت شده و هنوز ۴۸ همت از طلب آنها باقی مانده که برای تسویه آن باید ابتدا شرکت بازرگانی دولتی سهم خود را به این سازمان واریز کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد که 40 همت از مطالبات باقی مانده گندمکاران امروز پرداخت می شود و مجموع پرداخت به گندمکاران به 161 همت می رسد.

این درحالی که است که مجموع مطالبات گندمکاران تا به امروز حدود 209 همت است یعنی کماکان 48 همت از طلب آنها باقی مانده است.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها این سازمان سهم خود از مطالبات گندمکاران را پرداخت کرده است و مابقی این مطالبات باید توسط شرکت بازرگانی دولتی تامین شود تا این سازمان بتواند مطالبات باقی مانده گندمکاران را پرداخت کند.

در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه آمده است: بخشی از مابقی مطالبات عرضه کنندگان گندم که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران معرفی شده اند به استناد بند "ث" تبصره (8) قانون بودجه سال 1403 کل کشور از محل فروشی گندم به واحدهای خبازی و همچنین صنف و صنعت باید توسط شرکت بازرگانی دولتی به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها واریز تا نسبت به پرداخت آن اقدام گردد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران در واقع توپ را به زمین شرکت بازرگانی دولتی انداخته و اعلام کرده است که برای پرداخت این 48 همت باید ابتدا شرکت بازرگانی دولتی سهم خود را به حساب این سازمان واریز کند.

انتهای پیام/