تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773321
شناسه : 3773321
تاریخ :
همایش توانمندسازی کارآفرینی برای هم افزایی کسب و کارهای جوانان اقتصاد ایران: آستارا- مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان گفت: همایش‌ ملی توانمندسازی کار آفرینی در راستای هم افزایی کسب و کار جوانان طراحی شده تا آنها تجربیات خود را به یکدیگر منتقل کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجتبی تاجیک در حاشیه اولین همایش ملی توانمند سازی کار آفرینی و اشتغال در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این همایش با حضور نمایندگان ۱۲ استان کشور به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان آستارا در حال برگزاری است.

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اشتغال یکی از مهم‌ترین مسائل امروز کشور است، افزود: یکی از مأموریت‌های معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان ساماندهی امور جوانان است و تلاش داریم با شناسایی تشکل‌ها به دولت در حوزه اشتغال کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه معاونت جوانان در کنار سایر سازمان‌هایی که در این حوزه قرار دارند تلاش می‌کند از تجربیات و توان جوانان برای حل مشکل جوانان استفاده کند، اظهار کرد: این معاونت همچنین با ایجاد شبکه‌ای از فعالان مختلف در این عرصه به دنبال این است بتواند زنجیره تولید شغل در کشور را کامل و تقویت کند.

تاجیک برگزاری همایش ملی توانمند سازی کارآفرینی و اشتغال در آستارا را در راستای شناسایی توانمندی‌های جوانان و ارتقای آن دانست و افزود: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان تلاش دارد با برگزاری اینگونه همایش‌ها مسیر جدیدی برای تحقق اهداف معاونت در مسیر اشتغال جوانان فراهم کند.

وی با بیان اینکه این همایش در راستای هم افزایی کسب و کارهای جوانان طراحی شده و جوانان تجربیات خود در حوزه اشتغال و کارآفرینی را به یکدیگر انتقال می‌دهند، گفت: اینگونه همایش‌ها در جهت اشتغال زایی و کارآفرینی برای جوانان مؤثر باشد.