تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773308
شناسه : 3773308
تاریخ :
افزایش دما و پیش بینی وقوع دمای ۴۸ درجه و بالاتر در خوزستان اقتصاد ایران: اهواز _ مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده روند افزایش دما و وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر از فردا تا روز چهارشنبه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اداره کل هواشناسی استان خوزستان نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده روند افزایش دما و وقوع دماهای ۴۸ درجه و بالاتر از فردا تا روز چهارشنبه است.

وی گفت: همچنین از اواخر وقت امروز تا اواخر روز دوشنبه جریانات جنوبی طی ساعاتی در نوار ساحلی (بویژه ساحل شرقی) و بخش‌هایی از مناطق مرکزی سبب افزایش رطوبت و شرجی خواهد شد. وزش بادها نیز تا اواخر روز دوشنبه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی به صورت متوسط پیش بینی می‌شود و احتمال رخداد گردوغبار محلی و موقتی در این مناطق وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه روز گذشته شوش با ۴۶ و ایذه با ۱۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۵.۲ و کمینه دمای ۲۴.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.