تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773302
شناسه : 3773302
تاریخ :
جانباز ۷۰ درصد کاشمری به همرزمان شهیدش پیوست اقتصاد ایران: مشهد- جانباز سرافراز ۷۰ درصد «حاج احمد خدادادی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت امروز ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ به خیل شهدا پیوست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جانباز سرافراز ۷۰ درصد «حاج احمد خدادادی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت امروز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در سن ۵۵ سالگی به خیل شهدا پیوست.

«حاج احمد خدادادی» در دوازدهم آبان‌ماه ۱۳۴۸ در کاشمر چشم به جهان گشود و به دفعات از سال ۱۳۶۳ به عنوان بسیجی غواص در منطقه عملیاتی شلمچه، کربلای هشت در اثر ترکش از ناحیه شکم و سانحه ریوی در تاریخ ۱۳۶۶٫۰۱٫۱۸ به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، امروز به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

مراسم وداع، تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر این شهید گرانقدر، ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ از مقابل مهدیه مشهد مقدس در خیابان امام رضا (ع) به سمت بارگاه ملکوتی حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع) با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و مسؤولان وداع و پس از طواف و اقامه نماز در ساعت ۱۶ همان روز به سمت شهرستان کاشمر تشییع و در قطعه شهدا جوار آرامگاه شهید آیت الله مدرس و یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.