تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773297
شناسه : 3773297
تاریخ :
پیش‌بینی رئیس فراری برای ادامه فصل فرمول یک اقتصاد ایران: رئیس تیم فراری ایتالیا پیش‌بینی خود را از گرندپری‌های باقی‌مانده فصل جاری فرمول یک بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ فردریک واسور گفت: فکر می‌کنم پس از پیروزی فراری در گرندپری خانگی در مونزا، تلاش برای نتیجه‌گیری یا تغییر برنامه اشتباه بزرگی است. گرندپری ابوظبی (آخرین گرندپری فصل) هنوز خیلی دور است و امتیازهای زیادی پیش رو خواهیم داشت.

رئیس تیم فراری ایتالیا که مدتی قبل به عنوان محبوب‌ترین مدیر فرمول یک از سوی هواداران  در سراسر جهان انتخاب شد، اظهار داشت: گرندپری‌های باقی‌مانده این فصل یک مبارزه شدید برای قهرمانی است. صادقانه بگویم، من چند سالی را روی پیت گذراندم، اما فکر می‌کنم این نخستین بار در فرمول یک است با شرایطی مواجه می‌شویم که هشت راننده می‌توانند بدون تصادف یا حادثه در یک مسابقه پیروز شوند. چهار تیم می‌توانند برنده شوند یا روی سکو باشند و این در هر مسابقه متفاوت است.

فردریک واسور خاطرنشان کرد: برای من، شاید تاثیرگذارترین آخر هفته در اسپا بود، جایی که مک لارن در نخستین تمرین آزاد پیشتاز بود، ردبول در تمرین آزاد دوم پیشتاز بود، اما ما در نقطه شروع بودیم و مرسدس برنده مسابقه شد. به نظر می‌رسد که تقریباً همه جا این‌طور بود، به جز اینکه لاندو نوریس (راننده مک‌لارن) در گرندپری هلند مسلط به مسابقه بود. فکر می‌کنم تا پایان فصل همه چیز به همین منوال ادامه پیدا کند و این یک مبارزه بزرگ خواهد بود.

انتهای پیام/