تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773272
شناسه : 3773272
تاریخ :
ساختار لازم برای بهره‌مندی ناحیه صنعتی دیهوک از گاز فراهم شود اقتصاد ایران: بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ساختار لازم برای بهره مندی ناحیه صنعتی دیهوک از گاز فراهم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباس زاده در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی به ناحیه صنعتی دیهوک که با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیر عامل شرکت گاز استان همراه بود، اظهار کرد: ناحیه صنعتی ۳۷ هکتاری دیهوک در افق خود نزدیک به ۱۰ هزار متر مکعب گاز دارد که باید زیرساخت لازم در این زمینه فراهم شود.

وی با اشاره به کارهای بسیار خوبی که در حوزه گازرسانی در استان انجام شده، تصریح کرد: سرمایه گذار باید بدون هیچ مانعی در کمترین فرصت، طرح خود را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: باید پیگیری‌های لازم برای پیش بینی گاز مورد نیاز ناحیه صنعتی دیهوک از طریق شرکت ملی گاز کشور انجام شود تا سرمایه گذاران در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

معاون استاندار متذکر شد: برای واحدهای مستقر در ناحیه صنعتی که بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب گاز نیاز دارند، باید خط انتقال مستقلی ایجاد شود.

عباس زاده تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی تسهیل کننده سرمایه گذاری در خراسان جنوبی با هم افزایی و تعامل با یکدیگر باید زمینه فعالیت سرمایه گذاران را فراهم کنند تا فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در این منطقه افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: ساختار لازم برای بهره مندی ناحیه صنعتی دیهوک از گاز تحت نظارت شرکت گاز فراهم شود تا برای تأمین گاز از نظر فنی مشکلی نباشد و پیگیری‌های لازم هم برای تخصیص گاز مورد نیاز این ناحیه صنعتی صورت گیرد.