تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3773264
شناسه : 3773264
تاریخ :
بازدید معاون علمی رئیس جمهور از نمایشگاه «ایران پلاست» اقتصاد ایران: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت پلیمر در زمینه رفع نیازها و تسهیل فعالیت‌های فناورانه با فعالان این شرکت ها گفت و گو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در نخستین روز فعالیت خود میزبان حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور بود.

معاون علمی رییس‌جمهور در بازدید از تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت پلیمر با فعالان دانش‌بنیان و فناور این حوزه به گفت‌وگو نشست تا زمینه رفع مشکلات این شرکت‌ها و تسهیل فعالیت‌های فناورانه و توسعه بازار این کسب و کارها فراهم شود.

فعالان شرکت‌های در این بازدید دو ساعته از دغدغه‌ها وپیشنهادهای خود در زمینه تامین مالی، تخصیص ارز، رفع مشکلات نقدینگی، تسهیل فرآیندهای تحقیق و توسعه، روندهای ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات فناورانه با معاون علمی رییس‌جمهور در میان گذاشتند و معاون علمی رییس جمهور ضمن استماع دغدغه‌ها و پیشنهادهای آنان از آمادگی و برنامه‌های معاونت علمی برای حل این مسائل گفت.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و صنعت پلیمر و پلاستیک، مستربچ و کامپاندها از ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان علاقمندان است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال توسعه بازار صنعت پلاستیک و پلیمر در ابعاد داخلی و بین‌المللی است و زمینه را برای تعامل بخش‌های مختلف زیست بوم صنعت و فناوری این جوزه فراهم می‌کند. این نمایشگاه، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه شناخته می‌شود و در شمار رویدادهای معتبر این حوزه جای دارد.