تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773261
شناسه : 3773261
تاریخ :
تعدیل مالیات ستانی بر اساس منطق عادلانه اقدامی ارزشمند برای استان اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تعدیل مالیات ستانی بر اساس منطق عادلانه را اقدامی بسیار ارزشمند برای استان دانست و گفت: این اقدام از طریق رسانه ها برای مردم اطلاع رسانی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد: مسائل اقتصادی برای جامعه به مثابه خون در بدن است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای دچار مشکلات اقتصادی شود روی افکار و اندیشه مردم جامعه آثار سو دارد، بیان داشت: برای تحکیم مسائل اقتصادی باید همه تلاش را انجام داد.

وی عنوان کرد: اینکه در چند سال متوالی رهبری مسائل اقتصادی را اولویت می‌دانند این را می‌رساند که در مقطع فعلی توجه به مسائل اقتصادی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دولت سیزدهم قدم‌های بزرگ ریشه‌ای و ساختاری در حوزه مسائل اقتصادی برداشته شده است، اضافه کرد: عمر دولت سیزدهم کوتاه بود اما اقدامات این دولت تابلویی برای آیندگان شده و حتی سازمان‌های بین‌المللی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، بیان داشت: در پیکره دولت سیزدهم همه همراه نبودند اما عده زیادی افتخار آفرینی کرده‌اند که مورد تقدیر است.

آیت الله عبادی تعدیل مالیات ستانی بر اساس منطق عادلانه را اقدامی بسیار ارزشمند برای استان دانست و افزود: به صورت اجمالی این مسائل از طریق رسانه‌ها برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: اخبار امید بخش مردم را خوشحال می‌کند و نقشه‌های دشمنان را در راستای ناامیدی مردم از نظام خنثی می‌کند.