تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3773234
شناسه : 3773234
تاریخ :
طالبان: دشمنان وحدت ملی را در افغانستان نشانه رفته‌اند اقتصاد ایران: معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در مراسمی اظهار داشت دشمنان وحدت ملی را در افغانستان نشانه رفته‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در شانزدهمین دوره دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه بامیان بر لزوم حفظ وحدت ملی در افغانستان تأکید کرد.

وی افزود: نسل جوان و تحصیلکرده افغانستان مسئولیت‌های خطیری در این شرایط به عهده دارد بنابراین باید پیشگام دانش، علم و فناوری باشد و بر تقویت وحدت ملی تاکید کند.

نظری ادامه داد: «جنگ در کشور به پایان رسیده و افغانستان حاکمیت ملی خود را دارد، ولی جنگ نرم جریان دارد و دشمن نیز جنگ‌های نرم، هوشمند و ترکیبی را راه انداخته است، بنابراین وظیفه نسل جوان است که نگذارند دشمن مردم این کشور را از درون متلاشی کند».

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان با تأکید ادامه داد: ما باید از داده‌های تاریخی، ملی و هویت خود در برابر این جنگ استفاده کنیم و از کشور خود صیانت نمایم.

وی همچنین تصریح کرد: تقویت وحدت ملی وظیفه جوانان تحصیلکرده است و ما با استفاده از این امر بزرگترین ابرقدرت‌ها را شکست دادیم و حال دشمن قصد دارد با تکثیر گسست‌ها وحدت ملی ما را نابود کنند.

نطری در ادامه گفت: اگر ما وحدت ملی خود را تقویت کنیم، هیچ دشمن توسعه‌طلبی نمی‌تواند افغانستان را تسخیر کنند.

انتهای پیام/.