تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773227
شناسه : 3773227
تاریخ :
شجاعی: هر جا نویدکیا بخواهد بازی می‌کنم اقتصاد ایران: مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، در هر پستی که سرمربی این تیم بخواهد بازی می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط مس رفسنجان و عملکرد این تیم در سه هفته ابتدایی گفت: وضعیت تیم ما خوب است و از سه بازی اول چهار امتیاز گرفتیم. تساوی با فولاد در زمین حریف و بردن آلومینیوم برای ما خوب بود و در بازی با تراکتور نیز همه دیدند که مس چه شرایطی داشت و نتوانست از تمامی بازیکنانش استفاده کند. بدون شک در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی که در بازی با آلومینیوم، بعد از دو سال در لیگ برتر موفق به گلزنی شد، تأکید کرد: در این دو سال در تمام بازی‌ها که به میدان رفتم دفاع چپ بودم و شاید فقط یک یا دو بازی به‌عنوان وینگر بازی کردم. خدا را شکر که در بازی با آلومینیوم گل زدم و امیدوارم امسال بازی‌های خوبی برای مس انجام دهم.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست ندارد به‌عنوان وینگر در مس بازی کند، یادآور شد: وقتی محرم نویدکیا برای حضور در مس با من صحبت کرد، گفت که تو را برای دفاع چپ می‌خواهم و من هم این را می‌دانستم. هر جا نویدکیا بخواهد بازی می‌‌کنم و مهم این است که بتوانم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. من در مس آرامش دارم و این از هر چیزی مهمتر است.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان تصریح کرد: سرمربی ما نیازی به تعریف ندارد و تمام بازیکنان از کار با او احساس خوبی دارند. ما نفرات خیلی خوبی داریم و قطعاً اگر تیم مس از سوی کارخانه حمایت شود می‌توانیم اتفاقات بزرگی را در این فصل رقم بزنیم.

انتهای پیام/