تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773215
شناسه : 3773215
تاریخ :
خطر حذف از آسیا بیخ گوش استقلال و پرسپولیس! اقتصاد ایران: پرسپولیس و استقلال بدون توجه به تشکیل تیم زنان خود، در آستانه حذف از آسیا قرار خواهند گرفت!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه:بیش از دو ماه از اعلام آمادگی پرسپولیس و استقلال به سازمان لیگ برای تیم داری در حوزه زنان می‌گذرد اما هر دو تیم تا این لحظه هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نداده‌اند! این درحالی است که به گفته زارعی، رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال،  هر باشگاهی که تیم زنان خود را تشکیل ندهد؛ مجوز حرفه‌ای برای حضور در مسابقات آسیایی دریافت نخواهد کرد و قطعا جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب نمی‌کند!

قرعه‌کشی لیگ برتر زنان نهایتا در دو هفته آتی انجام خواهد شد و آغاز این مسابقات هم در مهر ماه خواهد بود، به همین دلیل تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان ازجمله سپاهان، ملوان و گل‌گهر، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما نه پرسپولیس و نه استقلال تا این لحظه هیچ اقدامی در این زمینه نداشته‌اند تا عدم تشکیل تیم زنان این دو باشگاه، دغدغه جدید هواداران پرشمار سرخآبی‌ها شود؛ چراکه در صورت عدم تشکیل تیم زنان، هر دو باشگاه در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، از مسابقات آسیایی فصل آینده، کنار گذاشته خواهند شد!

البته شنیده می‌شود که پرسپولیس مذاکراتی برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری داشته است اما استقلال حتی در حد مذاکره هم پیش نرفته و درگیر مسائل مربوط به کادرفنی و قراداد بازیکنان تیم مردان است!

پ