تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773185
شناسه : 3773185
تاریخ :
اعتراف دلیخت به ارائه نمایش ضعیف مقابل بوسنی اقتصاد ایران: مدافع تیم ملی هلند به انتقادات گسترده از او به خاطر نمایش توام با اشتباهش در لیگ ملت‌های اروپا واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ شروع تیم ملی فوتبال هلند در لیگ ملت‌های اروپا اگرچه برای این تیم با یک پیروزی 5 بر 2 خانگی همراه شد اما این بازی برای مدافع لاله‌های نارنجی، ماتیس دلیخت چندان خاطره‌انگیز نبود. او به خاطر ارتکاب اشتباهات مهلک روی هر دو گلی که تیمش دریافت کرد مقصر اصلی بود.

با وجود دلداری دادن هم‌تیمی‌هایش، دلیخت با حال و هوایی نه چندان جالب میدان را ترک کرد و دیدن پیام‌های طعنه و انتقاد‌آمیز کاربران در فضای مجازی که عملکردش را مورد تمسخر قرار دادند، احتمالاً حالش بدتر هم شده است.

دلیخت 25 ساله پس از اولین مسابقه‌ هلند در فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا که در شهر آیندهوون برگزار شد، گفت: فکر می‌کنم خودتان می‌دانید که من الان چه حسی دارم. منظورم این است که ما بردیم اما از نظر انفرادی من جالب نبودم. باید روی گل دوم حریف بهتر کار می‌کردم و این را می‌دانم. نمی‌دانم واقعاً چه اتفاقی رخ داد. باید توپ را دور می‌کردم اما دو دل شدم. فقط می‌توانم بگویم که گند زدم. اینکه آیا در این بازی فرصت سوزی کردم یا نه را نمی‌دانم اما تمام تلاشم را انحام دادم.

دلیخت مقابل بوسنی و هرزگوین چهل‌و‌پنجمین بازی ملی‌اش را انجام داد.

انتهای پیام/