تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773122
شناسه : 3773122
تاریخ :
تقویت زیرساخت‌های جاده ای در مازندران مهم است اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سفر میلیونی مسافران در استان تقویت زیرساختهای جاده ای را مسأله مهم بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار حجت الاسلام ناصری مشاور ریاست و رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، ضمن گرامیداشت مناسبت‌های پیش‌رو و تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار کرد: وحدت به‌وجود آمده در جریان اربعین و اعزام حدود ۲۰ میلیون نفر اقدام بسیار قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به ورود هرساله ۲۰ میلیون مسافر به مازندران، افزود: مسافران اواخر هر هفته به مازندران سفر می‌کنند، از این رو تقویت زیرساخت‌ها مهم است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه از اینکه استان ما یکی از پنج استانی است که در حوزه نماز برتر شد، یادآور شد: به مساله نماز از بُعد وظیفه حکومتی نگاه می‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر در وجود یک مسئول دین و ایمان باشد هیچ نیازی به توصیه نیست و آفت دین بی‌نمازی است، ظاهر و باطن دین انسان باید در روز قیامت سالم باشد نه خراب زیرا نماز نخواندن دین را آفت‌زده می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه دین و ایمان تقویت شود، حجاب درست و جلوی سوءاستفاده‌ها هم گرفته می‌شود، تاکید کرد: از نظر کارشناسی تصادفات معلول سه عامل خطای انسانی، مشکلات جاده‌ای و مشکل خودرو است.