تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773121
شناسه : 3773121
تاریخ :
قول خیر بزرگ آب‌رسان کشور برای توسعه شبکه آب ۱۰۰ روستای مشهد اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد گفت: خیّر نیک‌اندیش در حوزه مدرسه‌سازی و پدر آب‌رسان ایران، توسعه و اصلاح شبکه ۱۰۰ روستای شهرستان مشهد را بر عهده گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: در نشست مشترک با مدیرعامل آبفای مشهد و نیز حاج اکبر ابراهیمی خیّر بزرگ در حوزه مدرسه‌سازی و آب‌رسانی کشور، مقرر شد توسعه و اصلاح شبکه آب ۱۰۰ روستای دارای تنش آبی شهرستان مشهد با همکاری این خیّر نیک‌اندیش انجام شود.

فرماندار مشهد با بیان اینکه احداث یک آب شیرین کن جهت ارتقای کیفی آب یک روستا در شهرستان مشهد از دیگر قول‌های این خیر نیک‌اندیش بود، ادامه داد: همچنین بنا شد تا آقای ابراهیمی، همکاری جهت اجرای یک شبکه آب جدید برای مواکب مستقر در پیرامون حرم مطهر رضوی را بر عهده بگیرد. بر این اساس؛ اقدام فوق منجر به این خواهد شد تا آب‌رسانی به مواکب در سال‌های آینده از این طریق صورت گیرد.

وی تاکید کرد: طبق قول مساعد دیگر این خیّر نیکوکار در جلسه، بنا شد برای هر مدرسه نیمه‌تمامی که بدهی به پیمانکار ندارد تا یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شود.

داوری یادآور شد: در حاشیه این نشست از اقدامات مهم، اثرگذار و ارزشمند خیّر نیک‌اندیش حاج اکبر ابراهیمی قدردانی به عمل آمد.