تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3773115
شناسه : 3773115
تاریخ :
واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه یک اردنی علیه اشغالگران اقتصاد ایران: حماس به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه میان اردن و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه میان اردن و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد و اعلام کرد که عملیات الکرامه تاکیدی بر مخالفت ملت‌های عربی با رژیم اشغالگر و جنایات آن است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: عملیات قهرمانانه امروز در گذرگاه الکرامه (مرز بین اردن و فلسطین اشغالی) پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی و بیانگر حمایت امت اسلامی از ملت و مقاومت فلسطین است. این عملیات تأکیدی بر مخالفت ملت‌های عربی با جنایات دشمن صهیونیستی و طمع‌ورزی آن در فلسطین و اردن است.

حماس بیان کرد: این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات دشمن نازی صهیونیستی علیه ملت ما در غزه، کرانه باختری و طرحهای کوچاندن و یهودی سازی مسجدالاقصی است. عملیات گذرگاه الکرامه تاکیدی بر مخالفت ملتهای عربی با دشمن صهیونیستی و حمایت از مقاومت در دفاع از قدس و مسجدالاقصی است.

حماس ضمن تمجید از مجری عملیات از مردم کشورهای عربی و اسلامی خواست که علیه دشمن صهیونیست و نسل کشی آن علیه مردم غزه و حملات وحشیانه آن درکرانه باختری، به پا خیزند.