تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773094
شناسه : 3773094
تاریخ :
۴۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم برگزار می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع در شهرستان دیلم اجرا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه معنوی و کارخانه انسان سازی است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم بیان داشت: هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز فعالیت مدارس است که این مهم فرصت مناسبی جهت آگاهی بخشی و جهاد تبیین به آینده سازان این مرز و بوم است تا با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آن ایام آشنا شده و خود نیز آنگونه تربیت شوند.

وی در ادامه بر اشاعه و انتقال تجربیات و آشنایی جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: همه مدیران شهرستانی تمثال شهدا را در محل کار خود نصب کنند و با الگوسازی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

۴۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم  برگزار می‌شود

فرماندار دیلم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع اجرا خواهد شد، عنوان داشت: فضا سازی محیطی، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی، علمی و پژوهشی با موضوع دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، توزیع بسته‌های معیشتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت و به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس هم از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.