تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773087
شناسه : 3773087
تاریخ :
کارگاه آموزشی تولید آثار جشنواره فیلم عمار در اصفهان برپا می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان-مسئول اکران‌های مردمی جشنواره عمار گفت: برای ارسال آثار بهتر در اصفهان کارگاه جانبی آموزشی تدارک دیده شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدجواد حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان شرکت در جشنواره فیلم عمار اظهار کرد: در اصفهان کارگاه جانبی آموزشی برای تولید آثار بهتر و با کیفیت‌تر برای هنرمندان در نظر گرفته شده که بتوانیم شاهد حضور پر رنگ هنرمندان اصفهان در این جشنواره باشیم.

وی در خصوص معیارهای آثار شرکت کننده در این جشنواره گفت: آثار ارسالی باید مرتبط با موضوعات جشنواره و از لحاظ فنی قابل قبول باشد؛ همچنین بدیع و نو بودن آثار نیز مورد توجه است و آثار جوانان و نوجوانان به ویژه فیلم اولی‌ها در اولویت هستند.

مسئول اکران‌های مردمی جشنواره عمار گفت: دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «پانزدهمین» دوره این رویداد سینمایی را در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «فیلم‌ما»، «اکران مردمی» و «جوایز مردمی» اعلام کرد.
در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، برنامه اینترنتی، فضای مجازی، تولیدات ویدئویی و تصویری با استفاده از هوش مصنوعی، فیلم‌ِما و فیلم‌نامه در موضوعات «نهضت جهانی مستضعفین»، «نظم جدید جهانی»، «آرمان روح‌الله»، «جمهور پیروز»، «عدالت»، «رویای ایرانی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی» و «جنگ فرهنگی» با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: براساس این فراخوان، هنرمندان تا ۱۰ آبان‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اثر خود در پایگاه جشنواره به نشانی Fanoos.AmmarFilm.ir و تحویل اثرشان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.