تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773086
شناسه : 3773086
تاریخ :
اجرای فاز اول و دوم طرح هادی در روستای ابرو اقتصاد ایران: همدان ـ مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان از اجرای فاز اول و دوم طرح هادی در روستای ابرو این شهرستان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس صوفی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به همراه داود سوری، مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان از روستاهای ابرو و سیمین ابرو بازدید کردند.

این بازدیدها باحضور بخشدار، دهیار و تعدادی از اهالی و معتمدین انجام شد و مسائل و مشکلات حوزه بنیاد مسکن از جمله موارد مربوط به اجرای طرح هادی و اعتبارات مورد نیاز بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: روستای ابرو از روستاهای بزرگ بخش مرکزی با ۱۰۱۵ خانوار و حدود ۴۵۰۰ نفر جمعیت است که بنیاد مسکن اجرای فازهای اول و دوم طرح هادی را انجام داده است.

داود سوری اظهار کرد: بازنگری طرح هادی این روستا را در سال ۹۸ انجام داده و علاوه بر این برای ۶۰٪ از مساکن روستا سند مالکیت صادر شده است و ۷۰٪ واحدهای مسکونی نوسازی و مقاوم سازی شده اند.

وی افزود: روستای سیمین ابرو هم از روستاهای دارای بافت با ارزش محسوب می‌شود.

سوری اظهار کرد: اجرای سنگ فرش معابر و پیاده‌روها و همچنین جداره سازی معابر نیز از سوی بنیاد مسکن شهرستان اجرا شده و بازنگری طرح هادی این روستا نیز امسال با رویکرد بافت با ارزش انجام خواهد شد.