تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773085
شناسه : 3773085
تاریخ :
جریمه دو برابر ارزش سوخت کشف شده، فرجام قاچاق سوخت در ملایر اقتصاد ایران: همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت سه میلیارد و 804 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان ملایر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر پرونده قاچاق ۶ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

یونسی اظهار کرد: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدا ن افزود: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو کامیون تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.