تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3773051
شناسه : 3773051
تاریخ :
اسرائیل ۱۶ مدرسه محل اسکان آوارگان را هدف قرار داده است اقتصاد ایران: منابع حقوق بشری با اشاره به هدف قرار گرفتن مدارس از سوی رژیم صهیونیستی آنرا در راستای ارتکاب نسل کشی اشغالگران دانستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع حقوق بشری به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کردند.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد: اسرائیل در ادامه ارتکاب جنایات نسل‌کشی خود در نوار غزه ۱۶ مدرسه محل پناه آوارگان در این باریکه را طی یک ماه هدف قرار داده است. دشمن صهیونیستی طی یک ماه ۱۶ مدرسه در نوار غزه را که به عنوان پناهگاه آوارگان مورد استفاده قرار می‌گرفت بمباران کرده که در نتیجه این بمباران‌ها ۱۲۷ فلسطینی شهید و صدها تن زخمی شدند.

مرکز مذکور همچنین تاکید کرد که رژیم اشغالگر با بمباران منازل، محل تجمع و مراکز و غرفه‌های تجاری در هفته‌های اخیر روند هدف قرار دادن غیرنظامیان در استان‌های غزه و شمال غزه را افزایش داده است.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه بیان کرد: این حملات به‌عنوان بخشی از ارتکاب جنایات نسل‌کشی و با هدف تخلیه اراضی فلسطینی از فلسطینیان صورت می‌گیرد. تحقیقات اولیه حاکی از آن است که دشمن با هدف ایجاد محیطی اجباری برای کوچ آوارگان در مرکز و جنوب نوار غزه، عامدانه پناهگاه‌های باقیمانده را هدف قرار داده و آنها را تخریب کرده است.

همچنین دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه بیان کرد: هدف قرار دادن مدارس و ویران کردن آن بر سر آوارگان غیرقابل توجیه است. ارتش اسرائیل هر بار به دنبال توجیه حملات است و ادعا می کند که اهداف نظامی را زده در حالی که ادعایش را هرگز ثابت نکرده است.